Sistēmas apkalpošanas pakalpojumu pakete

Sistēmas apkalpošanas pakalpojumu pakete radīta, lai nodrošinātu un uzturētu tirgotāju izmantoto sistēmu stabilitāti un maksimālu uzticamību, kā arī pastāvīgu un saprotamu to darbību.

Sistēmas apkalpošanas pakalpojumu pakete sevī ietver:

  • Konsultācijas pa klientu līnijas telefonu vai e-pastu;
  • Pastāvīgu iekārtas proaktīvu novērošanu reālajā laikā, saskaņā ar noslēgto līgumu;
  • Tūlītēju neklātienes palīdzību sistēmu darbības traucējumu gadījumā;
  • Remontu iekārtas bojājuma gadījumā;
  • Profilaktisku tehniskās iekārtas un programmatūras uzraudzību;
  • Iekārtas un sistēmas versiju atjauninājumus.

Klientu serviss: 8-000-1999

Kādēļ tieši mēs?

  • Apkalpojam vairāk kā 1100 tirdzniecības uzņēmumu (LV 300, LT 500, IG 350), 3500 veikalu, 8200 tirdzniecības vietu;
  • 60% incidentu tiek atrisināti neklātienē;
  • Strādājam 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā;
  • Sniedzam pakalpojumus latviešu, krievu, lietuviešu, igauņu, angļu valodās;
  • 70% mūsu servisa inženieru uzņēmumā strādā vairāk kā 5 gadus
  • Esam Microsoft Dynamics Silver partneris

Lasīt vairāk

Sistēmas apkalpošanas pakalpojumu pakete sevī ietver:

Zvanu pieņemšana

Reģistrēsim Jūsu pieteikumu vai paziņojumu par sistēmas darbības traucējumiem, sniegsim konsultāciju un radīsim risinājumu līgumā paredzētajā termiņā. Klientiem konsultācijas pieejamas visu diennakti, 7 dienas nedēļā pa klientu līnijas numuru 8000 1999 un e-pastu service.lv@strongpoint.com.

Klientu konsultāciju veic speciālisti ar ilggadēju pieredzi mazumtirdzniecības tehnoloģiju jomā.

  • Viens numurs visu problēmu pieteikšanai un risināšanai
  • Strādājam 24/7/365
  • Klientus apkalpojam 5 valodās: latviešu, krievu, lietuviešu, igauņu un angļu.

Bojājumu novēršana neklātienē

Gadījumā, ja sistēmas darbības traucējumus ar konsultāciju palīdzību nav izdevies novērst, sistēmu uzraudzības speciālisti pieslēgsies sistēmai attālināti. Tādējādi traucējumi tiek novērsti daudz ātrāk, un klients var netraucēti atgriezties ikdienas darba ritmā.

Bojājumu novēršana veikalā, restorānā

Gadījumā, ja traucējumus nav izdevies novērst ne ar konsultācijas, ne ar attālinātas pieslēgšanās palīdzību, traucējumu novēršanai nosūtām servisa inženieri, kurš bojājumu labo pēc iespējas īsākā laika termiņā. Ja bojājumu neizdodas novērst nekavējoties, piešķiram rezerves iekārtu pagaidu lietošanai, kas ļauj netraucēti turpināt veiksmīgu darbību.

Profilakse

Tirdzniecības sistēmu un tehnisko iekārtu profilaktiskā pārbaude nodrošina veikalu koordinētu darbību, tās laikā novēršam iespējamos traucējumus. Mūsu apkalpošanas speciālisti iztīrīs un pārbaudīs iekārtas, izvērtēs informatīvās sistēmas darbu, nodrošinās nepieciešamo programmatūras pārraudzību un atjaunošanu. Profilakses biežums atkarīgs no līguma noteikumiem, bet to veicam ne retāk kā reizi 12 mēnešos.

Sistēmu proaktīvā novērošana

Kasu datoros integrējama programmatūra, kas ļauj pastāvīgi novērot nolīgto sistēmas funkcionalitāti. Tikai gadījumā, ja tiek konstatētas neatbilstības vai tiek saņemta informācija par neatbilstībām, traucējumiem vai novirzēm no sistēmas funkcionalitātes prasībām, tās tiek novērstas vai par tām tiek informēts klients.

Uzņēmējdarbības vadības sistēmu uzturēšana

Apzinoties šo sistēmu ikdienas darbības nozīmi un ietekmi uz Jūsu uzņēmējdarbību, garantējam, ka visas mūsu apkalpojamās sistēmas tiks uzraudzītas pamatojoties uz saskaņotiem noteikumiem un savas darbības laikā tās Jums būs noderīgas. Situācijas, kurās ir nepieciešama sarežģītāku lēmumu pieņemšana, izskata trešā līmeņa speciālisti: sistēmu arhitekti, konsultanti, programmētāji.

Lasīt vairāk