Biznesa pārvaldība tirdzniecībā

Ierīkojam, pielāgojam un uzraugām integrētu tirdzniecības pārvaldības risinājumu, kas aptver tirdzniecības uzņēmuma procesus no pircēju apkalpošanas līdz centrālajam ofisam.

Risinājuma kodols – biznesa pārvaldības sistēma Microsoft Dynamics NAV ar mazumtirdzniecības moduli LS Retail. Ierīkojot šo risinājumu, palielināsies darbinieku produktivitāte, iekšējo procesu efektivitāte, lēmumu pieņemšanas operativitāte, kā arī tiks samazināti darbības izdevumi.

Kāpēc mēs?

Mēs bijām pirmie Baltijas valstīs, kuri ieviesa Microsoft Dynamics NAV risinājumus mazumtirdzniecības uzņēmumiem. No 2000. gada mēs ieviešam, modificējam un veicam konsultācijas visos jautājumos, kas saistīti ar uzņēmuma resursu plānošanas sistēmām (ERP). Uzkrātā daudzo gadu pieredze un kompetence ļauj izvēlēties un izstrādāt biznesa vadības risinājumu, kas vislabākajā veidā atbilst pasūtītāja prasībām, izmantot vislabākos ceļus biznesa vadības uzlabošanai un darbinieku veiktspējas paaugstināšanai.

2005. gadā mēs kļuvām par kompānijas Microsoft Zelta partneri un 2015. gadā par kompānijas LS Retail Briljanta partneri. Mēs esam uzstādījuši uzņēmuma resursu plānošanas sistēmas (ERP) MS Dynamics vairāk nekā 100 kompānijām Baltijas valstīs. Vairākums mūsu klientiem, kuri izmanto MS Dynamics sistēmas, ir izdevies sasniegt izaugsmi, saglabājot vai pat arī, samazinot darbinieku skaitu.

Mūsu speciālisti strādā Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, kā arī mums ir dažādi projekti citās Eiropas valstīs. Mūsu klientu tīkls aptver visas Baltijas valstis. Vairāk nekā 30 speciālistu darbība no 210 kompānijas StrongPoint darbiniekiem ir koncentrēta uz darbu ar MS Dynamics NAV un LS Nav risinājumiem. Tie ir analītiķi, programmētāji, konsultanti, projektu vadītāji, klientu apkalpošanas centra speciālisti un ekspluatācijas dienesta inženieri. Mūsu darbinieki ir sertificēti un viņi runā lietuviešu, latviešu, angļu, krievu un igauņu valodās.

Daudzo gadu kompānijas StrongPoint speciālistu pieredze un kompetence, viņu rīcībā esošie produkti un pakalpojumu portfelis ļauj vispusīgi novērtēt klientu vajadzības, turklāt piedāvāt visu nepieciešamo tehnisko aprīkojumu, to apkalpošanu un tehnisko pakalpojumu atbalstu efektīvam biznesa vadības risinājumam. Mēs integrējam un piemērojam risinājumu visām aparatūras un programmu sistēmām, palīdzot apvienot visus procesus vienā veselā. Tas palīdz kompānijām analizēt operācijas un efektīvi vadīt biznesu.

Mēs īstenojam MS Dynamics NAV un LS Nav risinājumu integrāciju ar:

  • Sistēmām, ko lieto klienti (SAP, Exapta u.c.)
  • Dokumentu elektroniskās apmaiņas sistēmām (Edisoft, Telema)
  • Citām specializētām uzņēmuma resursu plānošanas sistēmām (Equinox, nSoft, pakalpojumu apmaksas sistēmas)
  • Lojalitātes sistēmām (Gera dovana, Mylimiausia, Lwallet)
  • Risinājumiem internetam
  • citiem (Global Blue, analītiskās sistēmas u.c.).

Mēs esam savākuši aktīvu, aizrautīgu un inovācijās ieinteresētu speciālistu komandu, kuri ir gatavi palīdzēt atrisināt jebkuru biznesa optimizācijas uzdevumu.

Mūsu klienti:

Lasīt vairāk

Saistītie produkti 4 objekti

Microsoft Dynamics NAV

Mūsdienīga kompleksā ERP sistēma Uzticama un stabila platforma, kas tiek nepārtraukti attīstīta Instruments, kas piedāvā darbiniekiem apstākļus, kuros viņi var…

LS Nav

daudzfunkcionāls un elastīgs mazumtirdzniecības risinājums tirdzniecības procesu centralizēta vadība tirdzniecības tīklā, datu sinhronizācija starp centrālo biroju un veikaliem plašas iespējas…

Centux, ErpoStore, Nosco

Katrai mazumtirdzniecības nozarei ir sava specifika ar konkrētajam preču segmentam raksturīgajām vajadzībām. Pārtikas mazumtirdzniecībai raksturīga: intensīva klientu plūsma, kas ātri…

AgoRetail

Konkurējošajā un ātri mainīgajā mazumtirdzniecības pasaulē uzņēmumiem, kas vēlēsies būt veiksmīgi, būs jāapmierina savu klientu vajadzības, sniedzot tiem kvalitatīvu apkalpošanu….

Video

Sandra Kasiulionytė, “Vilandra” IT menedžere

Mēs izvēlējāmies sadarbību ar „StrongPoint”, pateicoties viņu Microsoft Dynamics NAV speciālistu ekspertu zināšanām mazumtirdzniecības jomā. Viņi veica iepriekšēju, rūpīgu un izsmeļošu analīzi, noskaidroja mūsu vajadzības un prasības un piedāvāja vislabāko risinājumu. Cena, kuru piedāvāja „StrongPoint”, arī izrādījās pieņemama.

Lasīt vairāk

Terra Animalis IT-Menedžeris Evaldas Povilaitis

Uzticamās partneru attiecības ar “StrongPoint” ļāva atrisināt visas problēmas: mūsdienīga tehnoloģiju ieviešana visās valstīs, to nodrošināšana ar precīzu darbu, kā arī visu procesu apkalpošana. Turklāt liela priekšrocība bija tā, ka mēs ieekonomējām daudz laika, jo bija iespējama visu darbu koordinēšana no Lietuvas.

Lasīt vairāk

Ramūnas Teišerskis, Sanitex

Mēs nolēmām sadarboties ar “StrongPoint” tādēļ, ka kompānijai ir savas pārstāvniecības visā Baltijā, tāpat kā kompānijai Sanitex. Kā arī tādēļ, ka jau LS Retail standartā ir pieejama plaša marketinga funkcionalitāte.

Lasīt vairāk

RIMI Baltic Group IT Store solution Project manager Oļegs Gaidučenko

RIMI IT nodaļas loma – nodrošināt nepārtrauktu sistēmu darbu un sniegt palīdzību stratēģisku projektu realizācijā. Lēmums par pāreju uz jaunu sistēmu bija viens no stratēģiskajiem projektiem, kurā viens no svarīgākajiem uzdevumiem bija nodrošināt nepārtrauktu kompānijas izaugsmi pārejas periodā uz jauno sistēmu. Izvēloties pareizu migrācijas stratēģiju uz jauno sistēmu un uzticot to atbildīgam un profesionālam partnerim „StrongPoint”, kompānijai RIMI deva iespēju turpināt veiksmīgi funkcionēt pārejas periodā. Viens no galvenajiem izaicinājumiem RIMI bija sistēmu instalācija, kas var vienlaikus strādāt visās trīs Baltijas valstīs: Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Kompānija „StrongPoint” sadarbībā ar RIMI spēja vienlaicīgi nomainīt back-office sistēmu (Erpo.Store), kases programmatūru (CenTux), fiskālo bloku (VKPOS02), un visas šīs sistēmas varēja bez kļūdām operēt ar jau esošo RIMI arhitektūru – lojalitātes sistēmu, SAP, etiķešu svariem, cenu pārbaudes ierīcēm u.c. Ieviešot harmonisku infrastruktūru Baltijas valstīs, RIMI sāka izmantot vēl jaunāku un ekonomiski izdevīgāku risinājumu, kas veiksmīgi atbild uz RIMI šodienas uzdevumiem un tam piemīt visas iespējas turpmākai funkcionalitātes uzlabošanai saskaņā ar augošajām biznesa prasībām.

Lasīt vairāk

Darius Vaičunas, Pigu.lt IT departamenta vadītājs

Mums bija ļoti svarīgi, lai sistēmu uzstādītu IT kompānija, kas specializējas un labi pārzina mazumtirdzniecības darba procesus. Mēs esam apmierināti ar StrongPoint speciālistu teicami paveikto profesionālo darbu.

Lasīt vairāk

Aleksandrs Babičius, “Burda Moden Salonas” finanšu direktors

Ciešā sadarbība un savstarpējā komunikācija noveda pie uzstādīto mērķu sasniegšanas, bet profesionālais “StrongPoint” speciālistu ieguldījums nodrošina vienmērīgu procesu.

Lasīt vairāk

„Apranga“ grupas IT direktors Valerijus Budiak

Mēs izvēlējāmies partneri, kurš ir spējīgs nodrošināt kompleksu mūsu IT sistēmu apkalpošanu visās Baltijas valstīs un kuram ir dziļa kompetence IT un mazumtirdzniecības nozarēs.

Lasīt vairāk

I.Taločkaitė, Amarivus UAB galvenā grāmatvede

Uzstādot sistēmu, vairākums procesu kļuva automatizēti, kam pateicoties, darbu daudzums būtiski samazinājās. Īpaši mūs priecē tas, ka mums vairs nav jāaizpilda un jākrāj papīra atskaites – no šī brīža datu vēsture tiek ierakstīta programmā. Darbs ar kasi kļuvis ātrāks, daudz ērtāks un mūsdienīgāks.

Lasīt vairāk