Pašapkalpošanās skenēšana

Pašapkalpošanās skenēšana – risinājums, kas ļauj pircējam, izvēloties pirkumus, tirdzniecības zālē izmantot speciālu veikala piešķirtu skenēšanas iekārtu vai savu mobilo telefonu pirkuma grozā esošo preču skenēšanai. Kad preces izvēlētas, pircējs dodas uz tradicionālo vai pašapkalpošanās kasi veikt apmaksu. Tā kā preču skenēšanas process izpaliek, apmaksas process ir ļoti ātrs.

Pašapkalpošanās skenēšanas iekārtas piedāvā jaunas iespējas mārketinga aktivitāšu veikšanai un individuālai komunikācijai ar pircēju, jo pircējs iepirkšanās laikā ir sasniedzams ar skenēšanas termināļa palīdzību. Saprātīgi ierīkojot pašapkalpošanās skenēšanas risinājumu, pircējs tiek iesaistīts iepirkšanās procesā un tiek mudināts iepirkties “izšķiršanās momentā”. Tā kā šajos termināļos tiek izmantots bezvadu tīkls, var konstatēt, kurā veikala daļā tieši šobrīd pircējs atrodas. Tas ļauj sekot viņa maršrutam veikalā, raidīt informāciju, kas ir atbilstoša pircēja šā brīža novietojumam veikalā, un saņemt atgriezenisko saiti.

Pašapkalpošanās skenēšana orientēta uz lojalitātes programmas lomas efektivizēšanu, papildus informācijas sniegšanu iepirkšanās laikā un tās sniegšanu pircējiem ar lielākiem pirkuma groziem. Tādēļ šis risinājums turklāt ir arī lielisks papildinājums pašapkalpošanās kasu piedāvātajām ērtībām gan pircējiem, gan pārdevējiem.

Kompānijas Coop Eesti attīstības direktors Praits Petersons

Sadarbība ar StrongPoint bija patīkama un profesionāla. Ir labi, ka vari paļauties uz partneriem, kuri ir savas nozares speciālisti un papildus pārdodamajiem aparātu līdzekļiem ir spējīgi piedāvāt konsultatīvo atbalstu. Daudzi mazumtirgotāji nenovērtē un ignorē teorētisko projekta daļu, produktīvo atbalstu un detaļas. Bet, lūk, Coop Eesti pret to attiecas ļoti nopietni, un tas, iespējams, ir visu mūsu projektu veiksmes iemesls. Mēs cenšamies izvairīties no kļūdām, kuras jau pieļāvuši citi.

Lasīt vairāk

Saistītās publikācijas